Ředitel Magistrátu hlavního města Prahy vyhlašuje dne 17. května 2023 v souladu s § 7 zákona
č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve
znění pozdějších předpisů (dále jen “zákon o úřednících“) výběrové řízení na obsazení
pracovního místa úředníka/úřednice
specialista / specialistka výkonu vlastnických práv
v odboru evidence majetku Magistrátu hlavního města Prahy
(kód 3421)
Pozice vhodná také pro absolventa/absolventku.
Sjednaný druh práce: specialista / specialistka výkonu vlastnických práv
Místo výkonu práce: Praha
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě1 11, struktura platu: základní
plat v 11. PT (25.280 Kč až 37.170 Kč podle započitatelné praxe), osobní příplatek po zkušební
době (do výše 18.580 Kč), mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků
Stručná náplň práce
- metodická, koncepční a koordinační činnost v oblasti výkonu vlastnických práv
- příprava odborných metodických doporučení, stanovisek a návrhů
- koordinace stanovisek k návrhům vyhlášek, zákonů a obecně platných pravidel v rámci
- spolupráce při zpracování odborných právních stanovisek
- zajišťování agendy majetkoprávních smluv
- specializované činnosti při vydávání stanovisek k dokumentaci z hlediska vlastníka
nemovitosti (hl. města Prahy) pro územní řízení a územní souhlas, ohlášení staveb a
stavební řízení, vodoprávní řízení, kolaudační řízení a řízení o odstranění zeleně,
případně výsadbu nové, aj.
- zajišťování odpovědí na výzvy a ohlášení stavebních úřadů
- samostatná činnost při zpracování žádostí o vzdání se práva odvolání pro potřeby
- evidence příslušné dokumentace a spisů
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka/úřednice podle § 4 zákona o úřednících
a) fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let
b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, který
ovládá český jazyk
c) plná svéprávnost
d) bezúhonnost2
Požadované vzdělání
- vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu
Další požadavky
- znalost práce na PC (MS Office)
Osobnostní předpoklady
- komunikační dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
- pečlivost, samostatnost a zodpovědný přístup
Nabízíme
- pružnou pracovní dobu
- po zapracování možnost občasné práce z domova
- 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna
- příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
- příspěvek na roční jízdné městskou hromadnou dopravou (Lítačka)
- příspěvek na stravování formou elektronické stravenkové karty
- příspěvek na penzijní připojištění
- příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
- možnost čerpání benefitů v systému Cafeteria (např. na jazykové vzdělávání, kulturní
- podporu profesního i osobního rozvoje, vstupní a průběžné vzdělávání
- možnost využití programu mentoringu a koučinku
- podporu slaďování pracovního a rodinného života
- možnost využití dvou dětských skupin pro děti zaměstnanců, letní tábor a kulturně-
- pracoviště v centru Prahy
Více informací o odměňování, dalších pracovních podmínkách a zaměstnaneckých benefitech
naleznete na našich kariérních stránkách.
Způsob podání přihlášky do výběrového řízení
Uchazeč/uchazečka podává přihlášku3 k výběrovému řízení, jejíž náležitosti podle § 7
odst. 4 zákona o úřednících, jsou:
- jméno, příjmení, titul
- datum a místo narození
- státní příslušnost
- místo trvalého pobytu
- číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního
- datum a podpis.
(Pro podání přihlášky lze využít formulář, který naleznete níže.)
K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona o úřednících, nutno připojit:
1. životopis, ve kterém budou strukturovaně uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních,
odborných znalostech a dovednostech, včetně znalostí týkajících se správního řízení
2. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřenou
kopii), u cizích státních občanů též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost
vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se
bezúhonnost čestným prohlášením
3. ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání4.
Přihlášku s požadovanými doklady v uzavřené obálce je nutno podat tak, aby ji vyhlašovate l
obdržel nejpozději dne 1. června 2023 v podatelně Magistrátu hlavního města Prahy,
Jungmannova 35/29, 111 21 Praha 1.
Na obálku prosím uveďte:
NEOTEVÍRAT – výběrové řízení
specialista/specialistka výkonu vlastnických práv/EVM/3421/VR98/23/S
Hlavní město Praha – Magistrát hlavního města Prahy
odbor personální
Jungmannova 35/29, 111 21 Praha 1
Přihlášku do výběrového řízení lze podat rovněž prostřednictvím datové schránky.
U požadovaných příloh k přihlášce musí být provedena autorizovaná konverze do
elektronické podoby, pokud nejsou doloženy v listinné podobě. Přihlášku s požadovanými
doklady je nutno podat tak, aby ji vyhlašovatel obdržel ve výše uvedeném termínu do datové
schránky hlavního města Prahy: 48ia97h. Do předmětu v datové zprávě prosím uveďte:
odboru personálnímu-NEOTEVÍRAT-výběrové řízení- specialista/specialistka výkonu
vlastnických práv/EVM/3421/VR98/23/S.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho
průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
Ing. Martin Kubelka, Ph.D.
ředitel Magistrátu hlavního města Prahy