specialista/specialistka výkonu vlastnických práv v odboru evidence majetku [Czech Republic]


 

Ředitel Magistrátu hlavního města Prahy vyhlašuje dne 17. května 2023 v souladu s § 7 zákona
č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve
znění pozdějších předpisů (dále jen “zákon o úřednících“) výběrové řízení na obsazení
pracovního místa úředníka/úřednice

specialista / specialistka výkonu vlastnických práv
v odboru evidence majetku Magistrátu hlavního města Prahy

(kód 3421)

Pozice vhodná také pro absolventa/absolventku.

Sjednaný druh práce: specialista / specialistka výkonu vlastnických práv
Místo výkonu práce: Praha
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě1 11, struktura platu: základní
plat v 11. PT (25.280 Kč až 37.170 Kč podle započitatelné praxe), osobní příplatek po zkušební
době (do výše 18.580 Kč), mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků

Stručná náplň práce

  • metodická, koncepční a koordinační činnost v oblasti výkonu vlastnických práv
  • příprava odborných metodických doporučení, stanovisek a návrhů
  • koordinace stanovisek k návrhům vyhlášek, zákonů a obecně platných pravidel v rámci
odboru a zpracovávání konečné úpravy jejich navrhovaného znění
  • spolupráce při zpracování odborných právních stanovisek
  • zajišťování agendy majetkoprávních smluv
  • specializované činnosti při vydávání stanovisek k dokumentaci z hlediska vlastníka

nemovitosti (hl. města Prahy) pro územní řízení a územní souhlas, ohlášení staveb a
stavební řízení, vodoprávní řízení, kolaudační řízení a řízení o odstranění zeleně,
případně výsadbu nové, aj.

  • zajišťování odpovědí na výzvy a ohlášení stavebních úřadů
  • samostatná činnost při zpracování žádostí o vzdání se práva odvolání pro potřeby
městských částí a externích subjektů
  • evidence příslušné dokumentace a spisů







Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka/úřednice podle § 4 zákona o úřednících
a) fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let
b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, který

ovládá český jazyk
c) plná svéprávnost
d) bezúhonnost2

Požadované vzdělání

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu

Další požadavky

  • znalost práce na PC (MS Office)

Osobnostní předpoklady

  • komunikační dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
  • pečlivost, samostatnost a zodpovědný přístup

Nabízíme

  • pružnou pracovní dobu
  • po zapracování možnost občasné práce z domova
  • 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna
  • příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
  • příspěvek na roční jízdné městskou hromadnou dopravou (Lítačka)
  • příspěvek na stravování formou elektronické stravenkové karty
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
  • možnost čerpání benefitů v systému Cafeteria (např. na jazykové vzdělávání, kulturní
a sportovní vyžití, rekreaci, nákup knih apod.)
  • podporu profesního i osobního rozvoje, vstupní a průběžné vzdělávání
  • možnost využití programu mentoringu a koučinku
  • podporu slaďování pracovního a rodinného života
  • možnost využití dvou dětských skupin pro děti zaměstnanců, letní tábor a kulturně-
vzdělávací akce pro děti zaměstnanců v době krátkodobých prázdnin
  • pracoviště v centru Prahy

Více informací o odměňování, dalších pracovních podmínkách a zaměstnaneckých benefitech
naleznete na našich kariérních stránkách.


Způsob podání přihlášky do výběrového řízení
Uchazeč/uchazečka podává přihlášku3 k výběrovému řízení, jejíž náležitosti podle § 7
odst. 4 zákona o úřednících, jsou:

  • jméno, příjmení, titul
  • datum a místo narození
  • státní příslušnost
  • místo trvalého pobytu
  • číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního
občana)
  • datum a podpis.

(Pro podání přihlášky lze využít formulář, který naleznete níže.)

K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona o úřednících, nutno připojit:

1. životopis, ve kterém budou strukturovaně uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních,
odborných znalostech a dovednostech, včetně znalostí týkajících se správního řízení

2. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřenou
kopii), u cizích státních občanů též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost
vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se
bezúhonnost čestným prohlášením

3. ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání4.

Přihlášku s požadovanými doklady v uzavřené obálce je nutno podat tak, aby ji vyhlašovate l
obdržel nejpozději dne 1. června 2023 v podatelně Magistrátu hlavního města Prahy,
Jungmannova 35/29, 111 21 Praha 1.

Na obálku prosím uveďte:
NEOTEVÍRAT – výběrové řízení
specialista/specialistka výkonu vlastnických práv/EVM/3421/VR98/23/S
Hlavní město Praha – Magistrát hlavního města Prahy
odbor personální
Jungmannova 35/29, 111 21 Praha 1

Přihlášku do výběrového řízení lze podat rovněž prostřednictvím datové schránky.
U požadovaných příloh k přihlášce musí být provedena autorizovaná konverze do
elektronické podoby, pokud nejsou doloženy v listinné podobě. Přihlášku s požadovanými
doklady je nutno podat tak, aby ji vyhlašovatel obdržel ve výše uvedeném termínu do datové
schránky hlavního města Prahy: 48ia97h. Do předmětu v datové zprávě prosím uveďte:
odboru personálnímu-NEOTEVÍRAT-výběrové řízení- specialista/specialistka výkonu
vlastnických práv/EVM/3421/VR98/23/S.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho
průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.



Ing. Martin Kubelka, Ph.D.
ředitel Magistrátu hlavního města Prahy


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال