Ügyfélszolgálati specialista
Főbb feladatok, munkák:
A munkakör célja a Costumer Strategy csoportvezetővel együttműködve biztosítja a varsói Szolgáltató Központ működésének támogatását azokon a területeken, ahol helyi beavatkozásra van szükség (nyelvi és/vagy szakértői szempontból) Ezen belül:komplex panaszmegoldások és összetett ügyfélkérdések engedélyezése, kezelése rendhagyó ügyfélszerződések megszüntetése bonyolult, komplex ügyfélügyek kivizsgálása (pl. rendhagyó panaszok) egyszemélyes kapcsolattartó pontként való működés a stratégiai ügyfélélmény és az Szolgáltató Központ között (helyi papír alapú ügykezelés) a 3. féllel való együttműködés koordinálása igény alapján helyi - magyarországi és romániai - marketing tevékenységekben koordinálás a felmért ügyféligények / panaszok alapján elemzések készítése, "root cause" feltárása ügyfélelégedettség növelésével kapcsolatos javaslatok tétele és azok megvalósításában való részvétel új, hatékonyságnövelő folyamatok javaslata, azok megvalósításában való aktív részvétel.Az álláshoz tartozó elvárások:
Felsőfokú végzettség 2 év tapasztalat hasonló pozícióban, pl: Ügyfélszolgálat, Ügyfélélmény Angol tárgyalóképes nyelvtudás szóban és írásban egyaránt MS Excel magabiztos, mindennapos használata A román nyelv kommunikáció szintű ismerete Prioritások felállítására és hatékony időbeosztásra való képesség, egyszerre többféle feladatokra való képesség Képesség a sztenderd megoldásokon kívüli ötletek, javaslatok keresésére, "out of the box" szemlélet Kreativitás, csapatban való dolgozás képességeAmit kínálunk:
- versenyképes bérezés - 13. havi fizetés - jól megközelíthető, kultúrált munkakörnyezek - home-office lehetőség - 100% utazási támogatás